Wilt u een vrijblijvend gesprek? Dit is volledig kosteloos, via mijn agenda kunt u dit makkelijk inplannen.

Klachtenregeling

Organize met Zorg

Bij Organize met Zorg streef ik naar een professionele, zorgvuldige en klantgerichte dienstverlening. Toch kan het voorkomen dat je als klant niet tevreden bent. In dat geval hoor ik dat graag, zodat we samen tot een oplossing kunnen komen.

  1. Melden van een klacht

    Een klacht kunt u binnen 4 weken na het ontstaan schriftelijk of per e-mail indienen bij:

    Madelon Brommer - Organize met Zorg

    E-mail: madelon@organizemetzorg.nl

    Vermeld in de klacht:

    • Uw naam en contactgegevens

    • Een duidelijke omschrijving van de klacht

    • Eventueel: datum en plaats van de gebeurtenis

  2. Behandeling van de klacht

    Na ontvangst van de klacht ontvangt u binnen 5 werkdagen een bevestiging. Uw klacht wordt binnen 14 werkdagen inhoudelijk beoordeeld. Indien nodig neem ik contact met u op voor nadere toelichting of overleg.

  3. Afhandeling

    Ik streef naar een zorgvuldige en passende oplossing. De uitkomst van de beoordeling en eventuele maatregelen worden schriftelijk aan u teruggekoppeld.

  4. Niet eens met de uitkomst?

    Indien u het niet eens bent met de afhandeling, dan kunt u de klacht voorleggen aan . Hier is Organize met Zorg bij aangesloten. Voor meer informatie kunt u hun website bezoeken.